Parę miesięcy już minęło..

Moi Drodzy,

Dzieciaki już od 4 miesięcy chodzą do szkoły. Ja z nimi niestety obecnie nie jestem, ale otrzymuję informacje, że uczą się pilnie i chętnie chodzą do szkoły. Dla przypomnienia mają one opłacone szkoły za rok, czyli do grudnia 2009.

Jednocześnie chciałam się z Wami podzielić radosną nowiną, że Fundacja „Kultury Świata” jest już oficjalnie założona, teraz pracujemy nad stroną internetową i rozpoczynamy realizację projektów (jesteśmy chociażby partnerem tegorocznej IV edycji przeglądu filmów afrykańskich Afrykamera).

Jednym z naszych projektów będzie wspieranie dzieciaków. Mam nadzieję, że w najbliższe wakacje uda mi się wrócić choć na trochę do Tanzanii, gdzie wraz z współpracownikami będziemy mogli dopracować program dalszego wspierania edukacji dzieci. Wówczas umieszczę też bieżące zdjęcia z Msamaria i poinformuję Was jak się sprawy mają na miejscu.

Jeśli w międzyczasie macie jakieś pytania, lub chcecie po prostu podzielić się Waszymi spostrzeżeniami czy pomysłami, piszcie na adres naszej fundacji: kulturyswiata@gmail.com.

Tymczasem zapraszam Was na trwający w Warszawie i innych największych miastach Polski przegląd filmów afrykańskich Afrykamera (www.afrykamera.pl), którego jesteśmy oficjalnym partnerem 🙂

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!
Marta

Dodaj komentarz